Wirtualne biuro - funkcjonalne rozwiązanie

Dodane: 26-07-2016 10:42
Wirtualne biuro - funkcjonalne rozwiązanie wirtualne biuro w warszawie

Zróżnicowanie cenowe ofert dostępnych na rynku

Prowadzenie wirtualnej działalności biurowej staje się coraz popularniejsze. W związku z tym tworzy się coraz więcej adresów internetowych, na których można zdecydować się na założenie tak zwanych wirtualnych biur. Od czego zależy cena takich usług? Przede wszystkim, głównym czynnikiem decydującym o tym, jakiej wysokości opłatę należy uiścić za prowadzenie wirtualnego biura jest to, ile tak naprawdę oczekujemy od osób zajmujących się prowadzeniem naszej administracji czy księgowości. Im więcej usług, tym większa jest cena za ich wykonywanie, co nie jest niczym zaskakującym. Oferta stron internetowych w tym zakresie jest zazwyczaj skonstruowana w ten sposób, że tworzone są pakiety usług. Klient sam może wybrać pomiędzy takimi pakietami.


Ile kosztuje założenie wirtualnych biur?

Jak w przypadku każdej profesjonalnej działalności prowadzonej za pośrednictwem Internetu, również w przypadku zakładania wirtualnych biur klient musi być przygotowany na comiesięczne koszty. Co prawda, wiele firm oferuje bezpłatne skorzystanie z takich usług na próbę, jednak jeśli myślimy o tym, aby założyć wirtualne biura naprawdę na poważnie, to trzeba jednak przeznaczyć na to pewną sumę pieniędzy. Zależy ona oczywiście od tego, jak bardzo zaawansowanej pomocy w prowadzeniu czynności administracyjnych czy księgowych oczekujemy. Oferta firm oferujących prowadzenie takiej działalności jest naprawdę mocno zróżnicowana, wobec czego i stawki są różne. Dlatego też nie da się w bezpośredni sposób porównać wszystkich dostępnych na rynku ofert.


O kontroli w administracji publicznej

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna