Usługa wirtualnego biura - adresy dla firm - kilka porad

Dodane: 19-05-2016 09:34
Usługa wirtualnego biura - adresy dla firm - kilka porad biuro wirtualne warszawa

definicja wirtualnego biura

Wirtualne biuro (ang. Virtual Office), inaczej e-biuro (ang. e-office) ? usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej bez konieczności fizycznej obecności przedsiębiorstwa w danym miejscu.

Umożliwia użytkownikom znaczną redukcję kosztów związanych z wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych. Wirtualne biura zapewniają rejestrację przedsiębiorstwa pod swoim adresem, dzięki czemu osoby prowadzące działalność w domu lub też mobilni specjaliści mogą korzystać z prestiżu prowadzenia przedsiębiorstwa pod adresem jednego z centrów biznesowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Adres dla firmy

Dla wielu firm posiadanie adresu korespondencyjnego może być bardzo ważne. Czasem to kwestia prestiżu - można mieć firmę zarejestrowaną z powodów ekonomicznych w niewielkiej miejscowości, ale lepiej wygląda dla potencjalnych klientów, jeśli adres jest w dużym mieście. Dzięki temu nie musisz również podawać do korespondencji swojego domowego adresu - bo spora część firm właśnie tak jest rejestrowana.

Zalet takiego rozwiązania jest z pewnością więcej. Zwłaszcza, że wirtualne biuro to gwarancja, że korespondencja zawsze zostanie odebrana na czas, a Ty zostaniesz o tym od razu poinformowany. Taka usługa naprawdę ma sens - zwłaszcza, że koszty nie są zbyt duże.


Dla kogo jest usługa?

Czym jest wirtualne biuro? To typ usługi polegający na wynajmowaniu adresu korespondencyjnego dla firmy. Dla wielu rodzajów działalności może to mieć duże znaczenie. Koszty takiej usługi nie są zbyt wysokie. Jeżeli chcesz, żeby korespondencja firmowa zawsze trafiała tam gdzie trzeba, jeżeli chcesz być na bieżąco informowany o przesyłkach, ale nie masz innej możliwości - to warto skorzystać.

Większość takich biur posiada również możliwość wynajęcia sali na spotkania, kserowania dokumentów, lub nawet doradztwa prawnego. Zanim zdecydujesz się na konkretnego usługodawcę, dobrze przejrzyj oferty.