Cytat z Wikipedii o ┼Ťwiadomo┼Ťci marki

http://www.przyczepsie.pl
┼Üwiadomo┼Ť─ç marki - miernik znajomo┼Ťci marki.
Zazwyczaj badania ┼Ťwiadomo┼Ťci marki przeprowadza si─Ö metod─ů CATI, czyli drog─ů wywiad├│w telefonicznych.
Mo┼╝na te┼╝ przeprowadza─ç metod─ů PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najwa┼╝niejsze wska┼║niki ┼Ťwiadomo┼Ťci marki to: ┼Ťwiadomo┼Ť─ç spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, kt├│ry bez pomocy ankietera jest w stanie poda─ç nazw─Ö marki ┼Ťwiadomo┼Ť─ç wspomagana, czyli procent grupy docelowej, kt├│ry deklaruje znajomo┼Ť─ç marki po jej wyczytaniu przez ankietera ┼Ťwiadomo┼Ť─ç TOM (ang.

Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazuj─ůcy dan─ů mark─Ö jako pierwsz─ů w badaniu (pierwsza, kt├│ra przyjdzie do g┼éowy respondentowi).┼╣r├│d┼éo: https://pl.wikipedia.org/wiki/┼Üwiadomo┼Ť─ç_marki

Działanie reklamy na ludzi

Wielkoformatowe reklamy to od dawien dawna skuteczny spos├│b na pozyskiwanie klient├│w i reklamowanie swojej firmy. Taka reklama mo┼╝e nie przynosi bez po┼Ťrednio klient├│w, chyba ┼╝e jest zaraz na drzwiami siedziby firmy.

To raczej kwestia dzia┼éania na ┼Ťwiadomo┼Ť─ç potencjalnego klienta i pokazanie mu, ┼╝e jest taka firma w jego regionie i oferuje konkretne us┼éugi.

Sam si─Ö cz─Östo ┼éapi─Ö na tym, ze jak szukam jakiej┼Ť firmy to w g┼éowie mam obrazy z billboard├│w konkretnych firm, kt├│re widuj─Ö w drodze do pracy, czy sklepu. To w┼éa┼Ťnie tak ma dzia┼éa─ç taka reklama i trzeba przyzna─ç, ┼╝e faktycznie dzia┼éa.

Czym jest kampania reklamowa?

http://www.przyczepsie.pl
Kampanie reklamowe mog─ů odbywa─ç si─Ö w jednym medium lub by─ç multimedialne, czyli obejmowa─ç dzia┼éania w wielu r├│┼╝nych mediach (np.
w internecie).
Kampani─Ö przygotowuj─ů agencje reklamowe, a za dob├│r i zakup medi├│w odpowiadaj─ů domy mediowe Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasi─Ög ca┼ékowity oraz (zdaniem starej szko┼éy marketingowej) zasi─Ög efektywny.potrzebny przypis Intensywno┼Ť─ç kampanii w poszczeg├│lnych mediach z osobna mierzy si─Ö ilo┼Ťci─ů GRP, czyli sum─ů cz─ůstkowych ogl─ůdalno┼Ťci (lub s┼éuchalno┼Ťci, czytelnictwa itp.) poszczeg├│lnych emisji w poszczeg├│lnych mediach.
Intensywno┼Ťci GRP nie sumuje si─Ö pomi─Ödzy mediami ze wzgl─Ödu na r├│┼╝nice metodologiczne pomiar├│w pomi─Ödzy mediami oraz z uwagi na r├│┼╝ny charakter komunikat├│w.┼╣r├│d┼éo: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowa.

Widok do druku:

http://www.przyczepsie.pl