Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

Dodane: 20-12-2016 09:52
Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie? wirtualne biuro w warszawie

Ograniczenia co do wirtualnych biur

Wraz z popularyzacją wszelkiej działalności prowadzonej za pośrednictwem Internetu również usługi w zakresie prowadzenia wirtualnego biura zyskały na znaczeniu. Trzeba przyznać, że obecnie możemy skorzystać z bardzo szerokiej gamy ofert tego rodzaju. Wirtualne biuro to z pewnością świetny pomysł na oszczędzenie pieniędzy, jeśli nasza firma dopiero się rozwija. Istnieją bowiem limity dotyczące na przykład ilości przyjmowanej korespondencji, które powodują, że w przypadku prowadzenia bardzo prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa możemy spotkać się z odmową co do obsługi korespondencji. To powoduje, że zwykle z takiego administrowania korespondencją korzystają przedsiębiorcy znajdujący się na starcie swojej kariery w biznesie.


O płacy minimalnej

Płaca minimalna ? prawnie ustalony najniższy dopuszczalny poziom wynagrodzenia pieniężnego za pracę najemną (na podstawie umowy o pracę), określony w postaci stawki lub minimalnego zarobku za pracę w obowiązującym wymiarze czasowym (najczęściej w ciągu miesiąca). Ta najniższa z możliwych płac ustalana jest przez państwo. Wynagrodzenie to pozostaje niezależne od poziomu kompetencji pracownika, a także pozostałych składników wynagrodzenia.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82aca_minimalna


Kilka faktów o - Przyczyny tracenia czasu

Czas jest zasobem ograniczonym w formacie ilościowym, który co więcej nie daje się cofnąć, składować, nie można go kupić, zwielokrotnić, nie daje się niczym zastąpić i nieustannie upływa. Największym problemem ludzi jest marnowanie czasu. Istnieją dwie podstawowe grupy uwarunkowań marnotrawstwa czasu.

Wewnętrzne
Pierwsza grupa to uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki uzależnione od człowieka w tym trzy najważniejsze: brak przemyśleń nad sobą oraz brak uzmysłowienia sobie przemijania czasu; brak wiedzy na temat zarządzania czasem; cechy osobowościowe człowieka.

Do cech sprzyjających marnowaniu czasu zaliczyć można: brak wiedzy, brak doświadczenia, brak motywacji, brak asertywności, niezdyscyplinowanie, niepunktualność, brak porządku, niesystematyczność, brak talentów organizacyjnych, niedbalstwo, flegmatyczność, słaba komunikatywność, gadatliwość, brak ambicji. Większość to cechy ściśle związane z osobowością człowieka, a więc bardzo odporna na zmiany. Można temu przeciwdziałać przez eliminację lub przekształcenia poprzez przyjęcie innego modelu psychicznego lub też odpowiednio zaprogramowane szkolenia.

Daje się zauważyć, że marnotrawstwo czasu w większości przypadków wynika z faktu, iż człowiek nie działa świadomie a jego postępowanie jest przypadkowe lub kieruje nim w stopniu niedostatecznym. Ogólnie rzecz biorąc większość ludzi nie potrafi racjonalnie gospodarować czasem własnym.

Zewnętrzne
Druga grupa to czynniki zewnętrzne. Wśród nich wymienić można: drogę do pracy, różnego typu zebrania, kolejki w sklepach i urzędach, telefony i wizyty akwizytorów czy niespodziewanych petentów, przeszkody w pracy płynące z otoczenia (zgiełk, gwar), potrzeba czytania prasy codziennej i fachowej, konieczność oglądania audycji telewizyjnych, awarie urządzeń, instalacji, zasilania, niepunktualność interesantów czy znajomych, tłok uliczny itd.