Marketing poligraficzny

aucie to dobry pomysł dla lokalnego przedsiębiorstwa do rozreklamowania się. Takie naklejki na karoserię czy nawet pomalowania całego auta firmowego w reklamę. Jednak jak wszystko można tutaj również przesadzić, więc nie warto pr

Dodane: 11-05-2016 14:15
Marketing poligraficzny naklejki wypukłe 3d
Nalepki przybierają rozmaite formy i kształty, również wypełniane żywicą lub z tworzyw sztucznych. O różnych poligraficznych gadżetach.

Reklama na aucie? Czemu nie

Mobilna reklama na aucie to dobry pomysł dla lokalnego przedsiębiorstwa do rozreklamowania się. Takie naklejki na karoserię czy nawet pomalowania całego auta firmowego w reklamę. Jednak jak wszystko można tutaj również przesadzić, więc nie warto przekombinować tematu.

Czasami wystarczy bowiem prosta naklejka z logo i numerem telefonu, które bez problemu można zamówić w lokalnym zakładzie poligraficznym. Większość z nich oferuje również niskie nakłady naklejek reklamowych co może się przydać w każdej firmie.


Drukarnie internetowe

Drukarnie internetowe to najnowszy trend na rynku i nic dziwnego, że użytkownicy- ci bardziej nowocześni- chętnie korzystają z takich drukarni. Do zalet tego rozwiązania można zaliczyć z pewnością jasne i z góry ustalone warunki druku, sprawdzenie plików przez skrypt oraz szybkość realizacji.

Jak każda innowacja ma to też swoje wady- nie możemy sprawdzić wydruku tylko zostaje on nam wysłany, przez co możliwości reklamacji są ograniczone. Czasami dochodzi do błędów oprogramowania. Jednak najgorsza wada to brak indywidualności w takich internetowych zamówieniach, a jest to coś co ceni sobie nie jeden stały klient.


Najważniejszy jest... papier

Papier w poligrafii i drukarstwie jest chyba najistotniejszą, zaraz obok farb, rzeczą. Bez niego nie możliwy byłby druk. Papier jako tworzywo jest znany od 105 r. n. e., czyli od bardzo dawna. Jednak dopiero w okolicach XX wieku zaczęto wymyślać coraz to nowe rodzaje papieru do różnych zastosowań.

I mamy teraz papier kredowany, biały, śliski, pokrywany tworzywami sztucznymi itp. Wszystko to aby osiągnąć różne rezultaty druku reklamowego i publicystycznego. Od wyboru papieru zależy końcowy efekt drukowanej rzeczy, jej trwałość i wytrzymałość.