Druk reklamowy - krótko i na temat

Dodane: 13-08-2017 04:07
Druk reklamowy - krótko i na temat naklejki reklamowe

O etykietach słów kilka

Druk zlecany przez firmy, np. te spożywcze, otacza nas na każdym kroku, a zwłaszcza w sklepach. Obecnie każdy produkt, który kupujemy posiada jakąś markę, opakowanie i oczywiście drukowaną etykietę. Takie etykiety na produktach muszą spełniać określone normy, aby mogły być stosowane do oznaczania żywności.

Przede wszystkim ich klej nie może być toksyczny, dlatego najczęściej korzysta się z klejów wodno-rozpuszczalnych. Drugą, równie ważną kwestią jest użycie odpowiednich tuszy. Również nie mogą one zawierać szkodliwych i toksycznych substancji takich jak: metale ciężkie.


Dzisiejszy druk

Druk towarzyszy ludziom od dawna, jednak w ostatnim stuleciu powszechność druku sprawia, że każdy ma w domu przynajmniej parę książek, dostaje codziennie drukowane reklamy, a jadąc do pracy mija dziesiątki billboardów z reklamami. I właśnie reklamy to najczęściej zamawiane materiały do druku. Wystarczy spojrzeć ile ich mamy w naszym otoczeniu.

Kolorowe, czarno-białe, wizytówki, wielkie bannery- te wszystkie rzeczy można dzisiaj wydrukować przy na prawdę niskich kosztach. Dlatego tez wiele firm, nawet tych lokalnych korzysta z dobrodziejstw nowoczesnego druku.


z połączenia barwy zielonej i czerwonej

Z połączenia barw RGB w dowolnych kombinacjach ilościowych można otrzymać szeroki zakres barw pochodnych, np. z połączenia barwy zielonej i czerwonej powstaje barwa żółta. Do przestrzeni RGB ma zastosowanie synteza addytywna, w której wartości najniższe oznaczają barwę czarną, najwyższe zaś ? białą. Model RGB jest jednak modelem teoretycznym, a jego odwzorowanie zależy od urządzenia (ang. device dependent), co oznacza, że w każdym urządzeniu każda ze składowych RGB może posiadać nieco inną charakterystykę widmową, a co za tym idzie, każde z urządzeń może posiadać własny zakres barw możliwych do uzyskania.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/RGB