O etykietach słów kilka

naklejki reklamoweDruk zlecany przez firmy, np.

te spożywcze, otacza nas na każdym kroku, a zwłaszcza w sklepach.

Obecnie każdy produkt, który kupujemy posiada jakąś markę, opakowanie i oczywiście drukowaną etykietę.

Takie etykiety na produktach muszą spełniać określone normy, aby mogły być stosowane do oznaczania żywności. Przede wszystkim ich klej nie może być toksyczny, dlatego najczęściej korzysta się z klejów wodno-rozpuszczalnych.
Drugą, równie ważną kwestią jest użycie odpowiednich tuszy.
Również nie mogą one zawierać szkodliwych i toksycznych substancji takich jak: metale ciężkie.

Dzisiejszy druk

Druk towarzyszy ludziom od dawna, jednak w ostatnim stuleciu powszechność druku sprawia, że każdy ma w domu przynajmniej parę książek, dostaje codziennie drukowane reklamy, a jadąc do pracy mija dziesiątki billboardów z reklamami.
I właśnie reklamy to najczęściej zamawiane materiały do druku.
Wystarczy spojrzeć ile ich mamy w naszym otoczeniu.

Kolorowe, czarno-białe, wizytówki, wielkie bannery- te wszystkie rzeczy można dzisiaj wydrukować przy na prawdę niskich kosztach.

Dlatego tez wiele firm, nawet tych lokalnych korzysta z dobrodziejstw nowoczesnego druku.

z połączenia barwy zielonej i czerwonej

naklejki reklamowe
Z połączenia barw RGB w dowolnych kombinacjach ilościowych można otrzymać szeroki zakres barw pochodnych, np.
z połączenia barwy zielonej i czerwonej powstaje barwa żółta.

Do przestrzeni RGB ma zastosowanie synteza addytywna, w której wartości najniższe oznaczają barwę czarną, najwyższe zaś ? białą.

Model RGB jest jednak modelem teoretycznym, a jego odwzorowanie zależy od urządzenia (ang.

device dependent), co oznacza, że w każdym urządzeniu każda ze składowych RGB może posiadać nieco inną charakterystykę widmową, a co za tym idzie, każde z urządzeń może posiadać własny zakres barw możliwych do uzyskania.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/RGB.

Widok do druku:

naklejki reklamowe