Dobre inwestycje w promocje w sieci

Dodane: 11-08-2016 21:47
Dobre inwestycje w promocje w sieci Odpowiednie pozycjonowanie daje niemal gwarancję większej ilości klientów firmy, która ma witrynę internetową. Firmy takie jak: at-rem.pl oferują liczne metody działań SEO, ale które z nich są skuteczne?

Przewaga marketingu internetowego

Największą korzyścią reklamy internetowej jest możliwość natychmiastowego publikowania informacji i treści, które nie są ograniczone pod względem geograficznym i czasowym. W tym celu pojawiające się obszary reklamy interaktywnej, stawiają nowe wyzwania reklamodawcom, którzy dotychczas korzystali z innych strategii.

Inną zaletą jest skuteczność inwestycji reklamodawcy. Reklama internetowa pozwala na dostosowanie reklam do zawartości stron internetowych. Na przykład AdWords, Yahoo! Search Marketing, Google AdSense umożliwiają umieszczanie reklam na odpowiednich stronach internetowych lub obok wyników wyszukiwania słów kluczowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy


Sprzedaż miejsca reklamowych... na witrynie

Reklama jest dobra, ale wszystko z umiarem. Przeładowane reklamami strony są uciążliwe dla użytkowników i często rezygnują oni z ich przeglądania na rzecz konkurencyjnych witryn. Trzeba mieć tego świadomość przy wkraczaniu na pole sprzedaży miejsc reklamowych na Twojej witrynie.

Skuteczna reklama powinna być targetowana, prosta i czytelna. Nie może przesłaniać treści na stronie, bo to przecież dla nich nasz użytkownik wchodzi na witrynę. Jeżeli schowamy mu przycisk do zamykania reklamy lub wrzucimy reklamę w krzykliwym kolorze na tło strony tylko zrazimy go do reklamowanego produktu. Dlatego reklamy oferowane przez Google są takie skuteczne- spełniają wszystkie te punkty.


Szukamy dobrego specjalisty

Szukając agencji SEO warto zwrócić uwagę na kilka ważnych spraw dotyczących tego jak zamierzają pozycjonować oraz jak będzie przebiegała współpraca. Cena powinna być ważna, ale nie najważniejsza. Jak wiadomo za dobrą usługę czy towar trzeba zapłacić więcej, więc i ma to zastosowanie w pozycjonowaniu właśnie. Ważnymi elementami oferty są frazy oraz sposób rozliczania. Raczej należy unikać umów na określony czas, ponieważ niestety zdarzają się nieuczciwe firmy, które podpiszą z nami umowę i nie zrobią nic z nasza stroną.

Istotne są frazy. Im więcej tym lepiej, ponieważ pozycjonować należy się jak najszerzej, wiec im większy pakiet fraz zostanie nam zaoferowany, tym lepiej. Można również popatrzeć na portfolio danej firmy, przeczytać opinie klientów na Facebook'u, czy też na Google. Ostateczna decyzja powinna być wypadkową tych i innych czynników.