Czy opłaca się prowadzić fanpejdża?

Dodane: 03-08-2014 09:24
Czy opłaca się prowadzić fanpejdża? Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm ma to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony www, tak obecnie wszyscy oferują...Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm ma to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony www, tak obecnie wszyscy oferują "social media".

Skąd taki boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się również pomysł, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Można z pomocą tego kanału promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, dbac o swój PR w internecie. Ale trzeba to robić dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia nawet dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można bardzo sporo stracić, lub po prostu wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Pozycjonowanie tanio