Co chcesz wiedzieć o eventach?

wynajem mebli eventowych roszonych ? gości. Przyjęcie zazwyczaj ma na celu uświetnienie ważnych wydarzeń lub okoliczności...o charakterze oficjalnym lub prywatnym ? mówimy wtedy o przyjęciu okolicznościowym. Duże i wystawne p

Dodane: 27-04-2015 12:59
Co chcesz wiedzieć o eventach? Potrzebujesz wypożyczyć meble na event, lub bankiet? Zobacz tutaj wynajem mebli eventowych

Wikipedia - definicja przyjęcia (bankietu):

Przyjęcie ? uroczysty posiłek zorganizowany specjalnie dla osób zaproszonych ? gości. Przyjęcie zazwyczaj ma na celu uświetnienie ważnych wydarzeń lub okoliczności...o charakterze oficjalnym lub prywatnym ? mówimy wtedy o przyjęciu okolicznościowym. Duże i wystawne przyjęcie może być określane jako bankiet, biesiada lub uczta.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Przyj%C4%99cie


Festyny i festiwale czas zacząć

Pogoda ostatnio zachęca do tego, żeby spędzać czas na świeżym powietrzu. Własnie zaczyna się sezon na festiwale rodzinne i festyny. Warto zorganizować taki event, jeśli chcesz przyciągnąć sporo odbiorców. To świetne miejsce do promowania określonych dziedzin biznesu, można również zadbać przy okazji o PR. Przyda się dobry plan - trzeba zorganizować jedzenie, miejsca do siedzenia, czy też coś co przyciągnie ludzi - przyda się tutaj jakiś celebryta lub zespół. Tam, gdzie będą tłumy pojawią się również sponsorzy i inwestorzy - przecież to świetna okazja do zaprezentowania swoich produktów i usług!


Event - organizacja

Organizowanie eventów wcale taką prostą sprawą nie jest, nic więc dziwnego że powstaje sporo firm, które zajmują się tym profesjonalnie. Wszystko zależy od charakteru imprezy, ale ogólnie - lista zadań do wykonania jest naprawdę spora. No bo każdy event to przede wszystkim mnóstwo ludzi, a co za tym idzie - trzeba ich gdzieś posadzić, czymś nakarmić, czymś zainteresować. Wszystko może się odbywać na świeżym powietrzu, mniej formalnie lub - bardzo formalnie w odpowiedniej sali. Nic dziwnego, że opłaca się zlecić całe to zamieszanie zewnętrznej firmie, która cały ten bałagan w mig ogarnie i weźmie na siebie całą odpowiedzialność za to, żeby uczestnicy owego eventu byli zadowoleni.